zondag 13 oktober 2013

High Tea for you!

Gisteren hebben Karin, Chantal en ik een heerlijke Designteam-dag gehad! Om 'mijn' meiden te bedanken voor hun inzet en alle prachtige creaties die ze maken voor Sandra's Scrapshop, heb ik ze uitgenodigd voor een High Tea! Hoe leuk is het dan om ze een Theekopkaart te geven met deze uitnodiging! Het patroontje hiervan vond ik hier op Internet en heb voor beide dames eenzelfde uitvoering gemaakt.




 
In de Sizzix stans heb ik de Magnolia stempel 'Afternoon Tea Tilda' geplakt. De Theekopje stempel is ook van Magnolia en is genaamd 'Afternoon Tea Rose Kit'. Beiden stempels zijn afkomstig van de nieuwste Little London Collection 2013.
Boven het theekopje uit steekt een Swirl en Theelepel die ik gestanst heb met de Magnolia DooHickeys 'Swirl' en 'Silver Ware'. Aan het Theekopje stempeltje heb ik een klein theezakje gehangen en ingekleurd met E35 Copics en deze vervolgens uitgeblend met 0.
De tekst 'Enjoy...' heb ik eerst gestempeld met Perfect Medium en vervolgens voorzien van een laagje WOW! Silver Pearl en dit verhit met de heattool.

 
Natuurlijk heb ik deze kaarten een beetje feestelijk verpakt, dat geeft nog leuker cadeau!!


Meiden, nogmaals hartstikke bedankt voor jullie mooie kunstwerken en de gezellige dag!! Ik ben hartstikke blij met jullie!






15 opmerkingen:

Hanny zei

Wow, wat ziet er dit schitterend uit, wat heb je dit fantastische mooi gemaakt, mijn complimenten. Wat een leuk idee om dit zo te doen en wat zal het gezellig zijn geweest, in ieder geval de foto's spreken voor zich, leuk!
Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

lenywim35 zei

Het ziet er allemaal perfect uit. En ik wil je even bedanken. Ik heb nog 2 hightea bonnen liggen voor bij Leonidas in Delft. Helemaal vergeten. Gekregen in maart kan je nagaan!!!
gr leny w

Anita zei

Wat een leuke uitnodigingen heb je gemaakt!super!
En zo te zien was het erg gezellig en lekker!

groetjes Anita

Galina (MarLen Mom) zei

Wow! what's a wonderful cart! So elegant!

Merry zei

Wow, you are so very clever. Sounds like a lovely day with your Design Team.

KiM.florystyka zei

Piękne karteczki.

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Sandra en wat een supergezellige foto's heb je geplaatst, superleuk.
Liefs van Anita

Wil zei

Het ziet er allemaal gezellig uit.
Je theekopjes zijn gaaf en mooi.
Je"meiden" zullen er heel blij mee geweest zijn denk ik.

Groeten WIL

Henriëtte zei

Wat een prachtige theekopjes en wat een leuke foto's. Ziet er allemaal heel erg gezellig uit.

groetjes Henriëtte

Debby zei

Ja wat zullen we hier weer op zeggen, het word allemaal een beetje eentonig, maar het is weer een super gave creatie, maar dat zijn al je creaties.

De kaart is super en de high-tea ziet er op de foto's ook super gezellig en lekker uit.
hoop nog lang van je creaties te genieten en ook van je design team dames

Liefs Debby

Marianne zei

Ziet r leuk uit meiden.
Liefs, Marianne

Bernadet zei

Wat ontzettend mooi Sandra!!
Kan me voorstellen dat het een geslaagde dag was!

Karin Schuring zei

Ik ben er ook super blij mee; zowel met dit cadeautje als wel dat ik met Sandra en Chantal mag samenwerken!! Ik hoop dat ook op vele gezellige onder onsjes en "chill" momenten ;p

Liefs, Karin

Knutselliefhebber zei

Oow super mooi gemaakt!!
Zou er haast jaloers op worden haha, maar echt mijn complimenten.

manon's kaartenhoekje zei

oh wat een gave kaarten heel mooi zeg

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails